Saturday, March 24, 2007

Weeping Willows till Bollnäs

Det här trodde jag verkligen inte att jag skulle få skriva på min sida någon gång, men nu är det verklighet. Bollnäsfestivalen ska väckas till liv i sommar, innan nyheten jag såg i morse hade jag inte en tanke på att åka dit. Man har bokat band som Nordman(hua), Mora Träsk(hua), Marie Serneholt(hua) och Tommy Nilsson(hua), det enda band jag varit lite sugen på att se är Asta Kask, men de är inga jag tänkt betala flera hundra för att se. Nu är Weeping Willows bokade till festivalen, jag upprepar, nu är Weeping Willows bokade till festivalen. Jag ska se Weeping Willows i Bollnäs, staden Bollnäs borde vara väldigt tacksamma. Det här är det bästa som hänt staden på enormt länge.

Dagens låt: Weeping Willows - Shiver in the morning light

0 Comments:

Post a Comment

<< Home