Thursday, March 01, 2007

Uppsatser

Idag har jag spenderat största delen av min tid vid datorn, där har jag suttit och skrivit omdömen och betyg på än rejäl hög med uppsatser. Därför har jag inte speciellt mycket att komma med när det gäller intressanta händelser, däremot kan jag dela med mig av den musik som spelats i mina högtalare under rättandets gång.

Thåström - Fanfanfan

The Jam - Down in a tube station at midnight

Alice in Chains - Down in a hole

Tom Waits - Downtown train

The Magic Numbers - I see you, you see me

The Charlatans - Blackened blue eyes

Jeff Buckely - Hallelujah

Bonnie Prince Billy - A king at night

Ed Harcourt - God protect your soul

Christian Kjellvander - Portugal

Jag var förresten ner på Prix och köpte nya äpplen idag, nu vet jag att de är kinesiska och heter Fuji(kanske Fiji). De rekommenderas varmt, otroligt mycket äppelsmak.
Bandyn igår gick inte speciellt bra, men giffarna gjorde ändå en godkänd insats och hade med lite flyt kunnat få fram en avgörande match på Jernvallen.
Nåja, åter till uppsatserna.

Dagens låt: Weeping Willows - A man out of me

0 Comments:

Post a Comment

<< Home