Tuesday, November 28, 2006

Dålig dator

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli sex så att jag kan åka in till Bollnäs. Eftersom jag jobbat i flera timmar tänkte jag roa mig med att titta på några musikvideor på youtube, tyvärr var tydligen den här datorn inte tillräckligt utvecklad för att kunna visa videor. Om datorn hade haft någorlunda kvalitet hade jag nu suttit och njutit av några av följande mästerverk:

Saybia - In spite

Moneybrother - Dom vet ingenting om oss

Morrissey - Irish blood, english heart

A Camp - Song for the leftovers

Tindersticks - Dying slowly

Damien Jurado - Ohio

eller

Red House Painters - All mixed up

Men jag får nöja mig med You are the quarry på stereon, det är verkligen inte fy skam det heller, även om det vore roligare med lite rörliga bilder efter några timmar med papperstittande.

Dagens låt: Morrissey - All the lazy dykes

0 Comments:

Post a Comment

<< Home