Friday, October 13, 2006

It´s alive

Nu har min dator vaknat till liv igen, en ny hårddisk gjorde susen. Mitt kunnande inom tekniska apparater sträcker sig ungefär till att trycka på on-knappen, när saker ska installeras eller lagas är jag nollställd. Härom veckan misslyckades jag med att koppla in videon i min lägenhet på ett sånt sätt att det gick att spela in, jag fick ta hjälp från en granne. I veckan misslyckades jag med att få igång en video i klassrummet, jag fick jäkta upp på övervåningen och låna en annan video som fungerade. Nu när datorn pajade funderade jag aldrig på att fixa den på egen hand, som tur är har jag tekniska kompisar. Kusen fixade fram en ny hårddisk och installerade allt på rätt ställen. Nu mår min dator som i fornstora dar och ni kan vänta er en ny omgång av veckans lista inom kort.

Dagens låt: Minor Majority - By this time tomorrow

0 Comments:

Post a Comment

<< Home