Friday, October 14, 2005

X3

Det har varit ett par riktigt köriga dagar nu, och den här dagen är inget undantag. Igår var jag ut och firade att Gamle Franken blivit ännu äldre, hela laget plus några till var på plats och det var riktigt trevligt. Jag fick bland annat beskåda tidernas längsta Fia-med-knuff-parti, jag har för mig att en omgång brukar ta 20-25 minuter och igår spelade dom i två timmar.
Idag är det lektion som gäller, sen blir det till att hetsa hem till vår match mot Blackburn börjar. Matchen börjar precis då min lektion slutar så det blir nog ganska tajt.
Såg att den officiella X-men 3-sidan uppdaterats nu, med ett intro som mycket väl kan vara en del av den första teaser-trailer som borde komma inom någon månad. Det hela verkar, självklart, väldigt lovande och jag längtar verkligen till premiären.

Dagens låt: The Cardigans - Losing a friend

0 Comments:

Post a Comment

<< Home