Friday, September 20, 2013

Återbesök

Idag ska jag göra ett återbesök, skolan där jag inledde min lärarkarriär har nämligen öppet hus och med tanke på att jag faktiskt inte satt min fot där sedan jag lämnade 5,5 år sedan känns det som på tiden. Jag hade två och ett halvt bra år på skolan, där jag fick jobb direkt efter avslutad utbildning, och jag lärde mig väldigt mycket under den tiden. Det ska bli riktigt skoj att titta in i det klassrum där jag höll lektionerna under så pass lång tid, kanske även ta en titt in i mitt gamla arbetsrum och förhoppningsvis även träffa några gamla kollegor. De som läste här när jag jobbade på skolan vet att de klasser jag undervisade betydde väldigt mycket för mig och den respons jag fick med mig har jag haft en enorm glädje av i mitt jobb sedan dess. Nu är det alltså dags att kolla hur skolan ser ut idag, mycket spännande.

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=2EgUVJzEpQk">Holograms - Meditation

0 Comments:

Post a Comment

<< Home