Sunday, August 05, 2012

Bortaställ


Jag hamnade framför en träningsmatch mellan Barcelona och nyrika PSG igår, själva matchen i sig innehöll väl inget speciellt, men kläderna som spanjorerna spelade i var hemska. Jag har en kamrat som en gång i tiden valde Barcelona som sitt favoritlag eftersom han tyckte de hade snygga tröjor, några sådana beslut togs knappast igår. Tröjorna såg ut som isglassar eller lite som Sex on the beach-drinkarna som serverades på Tranan när jag var 18, jag kan inte fatta hur man tänkte när man designade de här tröjorna och jag lider med de stackars barcafansen som måste köpa tröjan. Hur spelarnas tröjor ser ut är långt ifrån oviktigt och det är alltid spännande för mig varje gång Liverpool släpper nya tröjor, i år var det faktiskt tre olika som släpptes och det var lika nervöst varje gång. Liverpools förstatröjor är alltid snygga, i år var det en ganska stor förändring med gul text fram i stället för vit, men jag tycker det fungerar. Modellen snyggare än på länge, men jag hade hellre haft vit text. Jag var nöjd med bortatröjorna också, även om vi haft snyggare förr. Man får dock perspektiv på tröjornas utseende när man ser Barcas tröja.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home