Tuesday, July 24, 2012

Svedja i bilder



Som sagt, vi är nu hemma efter vår vistelse i Svedja och här kommer en liten sammanfattning av veckan, i bildform.
Hempa fick vara med om del spännande saker under veckan, en av höjdarna var antagligen sopbilsresan med David. Hempa satt knäpptyst och bara tittade, förutom när vi mötte andra bilar, då sa han kort: "Liten bil".

Här visar Hempa mig tåget som åkte förbi, bakom gården.

Här hälsar vi på Erin, Malins häst, som också följde med oss på den här resan och bodde på en gård alldeles brevid min gamla skola.


Vi hann med en tur med kyrkbåten också, första gången på många år, men fortfarande roligt.

Här sitter min far, Malins mamma och min mor i Freluga och inväntar veckans stora höjdare.
Här sitter mer publik och väntar på samma sak.

Höjdaren var Weeping Willows, som för första gången uppträdde på Freluga Trädgårdsscen, och det var helt otroligt bra. Jag har sett bandet väldigt många gånger och det här var nog en av de bästa spelningarna, omgivningen kombinerat med den lättsamma stämningen och önskestunden gjorde att man bara satt och njöt. Hoppas verkligen att det kommer nytt material från Weeping Willows snart, jag längtar.

Dagens låt: Weeping Willows - Fake plastic trees, underbar cover.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home