Thursday, August 25, 2011

Hektiskt

Den senaste veckan har varit hektisk, därför har det varit svårt för mig att hinna med att uppdatera. Weeping Willows var i alla fall otroligt bra förra veckan, en bra setlist, med nytt, gammalt och roliga covers. Vi ska se bandet igen om en vecka, så jag spar bilderna på bandet tills dess. Under helgen spelade jag fotboll, var på kräftskiva, såg Liverpool spöa Arsenal och besökte familjen hemma i Svedja. I måndags kom eleverna till skolan och sedan dess har det varit full fart på jobbet. Igår åkte vi med klassen till en by utanför Gävle, där vi tältade, fem vuxna och hundra nior. Det var en trevlig natt, även om det inte blev så mycket sömn. Jag fick bland annat lära mig att det är svårt att grilla hamburgare, speciellt när det fortfarande brinner av kolen. Det gav mig i alla fall en chans att berätta för alla att kolen kom från Kilafors, även om det inte ledde till så många imponerande miner. Kommande helg är klart lugnare än den förra, jag ska spela fotboll på lördag och se Liverpool möta Bolton på kvällen, men annars har jag inga planer och det borde betyda att jag kan vila ikapp mig efter gårdagsnatten.

Dagens låt: Clann Zu - One bedroom apartment

0 Comments:

Post a Comment

<< Home