Friday, December 31, 2010

Gott nytt år!

Nyårsafton igen och ännu ett händelserikt år är på väg att ta slut. Vi har hunnit med en hel del i år och jag ska i helgen försöka summera det i min årliga lista. Igår firade vi vår tredje julafton, den här gången var moster, kusin, kusin och kusinpojkvän med, Malins föräldrar var också med och firade. Firandet skedde i Svedja och det var en mycket trevlig dag. Ikväll ska vi hem till Den Gamle Franken och Pokervinstförstöraren och fira nyår tillsammans gänget här i Gävle och det kommer säkert bli en bra avslutning på 2010. Ett år då jag blivit morbror, besökt Liverpool, njutit av musik på Sveriges bästa festival, sett en snudd på livslång kamrat gifta sig, vilat på stranden i Turkiet, sett Maradona få upprättelse, sett ett flertal bra spelningar m.m. Det har, som ni märker, varit ett kanonår, igen, och det enda jag önskar mig till 2011 är att få se mitt Liverpool prestera igen, för 2010 är deras sämsta år det här milleniet och nu är det dags att vända.
Got nytt år allesammans!

Dagens låt: Maradona - La Mano de Dios

0 Comments:

Post a Comment

<< Home