Sunday, November 08, 2009

Söndagssysslor

Uppstigning halv tio för frukost, därefter diablokaffe och korsord, sedan några nya avsnitt av Scrubs. När säsongen var avklarad blev det en tur ner till gymmet, för träning och lite bastande. Jag kan inte säga annat än att det varit en skön och avkopplande söndag än så länge. Gårdagen var inte helt fel den heller. Jag och Malin var inne i stan och åt middag på stans bästa restaurang, oxfilé och renytterfilé är inte direkt mat man tillagar hemma speciellt ofta, så det kändes minst sagt lyxigt att sitta där på Matildas och avnjuta dessa delikatesser med ett varsitt glas vitt vin till. Så firar man jubileum, inget snack om den saken.
När vi ätit vår middag och smält maten tog vi en promenad hem till Olis och Karin, där var det födelsedagskalas som gällde. En mycket trevlig tillställning även det, även om jag är lite besviken på min insats i Punch-Out, som vi spelade under slutet av kalaset. På det gamla spelet hade inte Don Flamenco en chans mot mig, men igår var det ombytta roller och det är ingen tvekan om att jag måste träna på mina undanmanövrar om jag ska ha en chans mot svårare motståndare än GlasJoe och Von Kaiser.
Ikväll blir det mat hemma hos Malins föräldrar och sedan Hål i väggen, det är en bra helg det här.

Dagens låt: Brothers of end - What´s wrong with that

0 Comments:

Post a Comment

<< Home