Wednesday, November 25, 2009

Bra och dåligt

Nu är det tillbaka, bregottet med havssalt i och mackorna som jag åt när jag kom hem från jobbet smakade bättre än på länge. Jag ser redan nu fram emot frukosten, då det blir några nya smörgåsar med detta utsökta pålägg.
Gårdagens fotboll var inte någon rolig upplevelse, även om vi vann matchen var det långt ifrån imponerande och det räckte inte heller till något slutspel. Att vi inte tar oss vidare från den här, relativt enkla gruppen är bedrövligt och även om vi haft en del otur med mål i slutminuterna så kan man inte säga något annat än att vi inte förtjänade avancemang. Jag har nämnt Lucas Leiva här tidigare, så jag ska inte gå in mer på hans menlösa passningar på mittfältet, men det är otroligt irriterande att se hur långsamt det går för oss att komma framåt i planen och igår kändes det nästan som om vi spelade på resultatet och inte ville göra mer än ett mål. Andra halvlek var plågsamt tråkig och vi hade tur som inte släppte in ett mål i slutet. Jag hoppas verkligen att vi har både Aquilani och Gerrard på mitten när jag och Malin åker till Liverpool i januari, det får vara slut med långsamma sidledspassningar nu.

Dagens låt: Local Natives - Camera talk

0 Comments:

Post a Comment

<< Home