Thursday, December 06, 2007

Erkälten

Elevernas gödning av mig inför julen fortsatte idag med en hög pepparkakor från hemkunskapen, de satt helt rätt i magen under slutet av dagen. Det mest positiva med att få kakor från en hel klass är att trots att det är samma kakor så smakar de ganska olika, åtminstone varierar konsistensen en hel del. Det var så med lussebullarna mina nior gav förra året och så var det med pepparkakorna jag fick idag. Det var några med lite brända kanter, några som var en aning mjuka i mitten och några med ganska annorlunda form, men i min smakade alla mycket bra.
Har dragit på mig en förkylning nu, men det vore nästan konstigt om jag skulle klara mig undan, med tanke på att det varit en hel del sjukdomar på skolan den senaste veckan. I morgon ska jag åka till Norrköping, så jag hoppas verkligen att jag mår bättre då än jag gör idag. I Norrköping ska jag hälsa på Dino och Minela och samtidigt passa på att se Kjellvander en gång till, det ska bli väldigt trevligt. Jag ska försöka ta lite bilder i helgen också, det var längesen jag utnyttjade min kamera, så det börjar bli tid för lite fler bilder här på sidan. Förutom diverse misslyckade konsertbilder var det nästan senast jag var nere i Norrköping som jag knäppte kort senast.

Dagens låt: Weeping Willows - The Moon Is My Witness
I don’t want to move too fast
Cause I really want this fling to last

0 Comments:

Post a Comment

<< Home