Thursday, April 12, 2007

Pokerkväll

Det var stor pokerafton hos mig under torsdagen, hela tio spelare hade kommit för att ta hem vinsten. Eftersom vi blev hela tio spelare, trots bortfall av Kusen och Hasse Holmqvist, fick vi dela upp oss på två bord.


Vid mitt bord satt Johan, Gorbatjov...


...syrran, Evalisa...


...och jag.


I köket placerades Pokervinstförstöraren, Ronnie, Liv, Choken och Den Gamle Franken.


Vi hade kanske tagit i lite väl med tilltugget, Salta pinnar har en tendens att aldrig ta slut.
Själva spelet är inte så mycket att prata om, men jag kan väl utan att överdriva säga att jag sköter mig bättre när jag spelar UNO. Det svider dock att förlora mot någon som sitter med kåk utan att riktigt veta om det.

Dagens låt: Jamie T - If you got the money

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kul eftermiddag och kväll, får ha poker fler gånger =)

3:19 AM  

Post a Comment

<< Home