Tuesday, February 13, 2007

Bilder från festen

Tänkte bjuda på lite bilder från lördagen:


Det första livebandet, Delacroix, riktigt bra.


Min bordsrad. Från vänster är det Lars(kusinpojkvän) Lina(kusin), syster, Chefen, jag, Den Gamle Franken, Pokervinstförstöraren och Hep Stars.


Schröbbs flickvän, Schröbb, Björklin, David och min gamle bandykombatant Anders.


Chefen, en chockad Tomas och den skicklige lögnaren Den Gamle Franken.


Morsan, Minela, Dino, Farsan och Ronnie är de som syns tydligast.


Här har vi Liv, Kusen, Jeppe på Berget på ena sidan och Hasse Holmqvist, Olis, Karin och innebandykeepern från Jämtland till höger.


Bandet och Bocken.


Gustav, YouWillNeverKnow, Emma, Linck och Bäckström på den vänstra raden. Mitt arbetslag till höger.


Det återförenade storbandet.


The Bonds igen.


Minela och Dino, som rest från Norrköping, tillsammans med mig.


Jag tillsammans med en skicklig festfixare.


Bocken, jag, Ljung, Basman och Lars.

Dagens låt: Weeping Willows - The burden(i morgon smäller det)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home