Tuesday, September 13, 2011

Bra dag

Bra dag idag. Jag har bokat lokal för min 30-årsfest, det gäller att vara ute i tid och jag kan inte längre förneka att det börjar närma sig nu. När jag kom hem hade jag fått ett mail av en gammal elev som verkligen värmde, sånt som är perfekt att få under inledningen av en termin, man påminns om varför det här är ett så bra yrke. Jag har dessutom preliminärbokat en resa till Liverpool, för att se matchen mot Arsenal i mars. Det blir mitt fjärde besök på Anfield och jag har redan börjat längta. Inte nog med dessa tre saker, jag har upptäckt ett nytt band också, ett band vid namn The Morning Benders. Jag har än så länge bara hört två låtar, men skivan är redan beställd, så bra de låtar jag lyssnade på. Stämningsfulla poplåtar, som bitvis påminde om Last Shadow Puppets mer avskalade bitar. Avslutningsvis hann jag och Malin dessutom med en skön kvällspromenad innan det var dags att krypa till kojs. Som sagt, en bra dag.

Dagens låt: The Morning Benders - Excuses

0 Comments:

Post a Comment

<< Home