Friday, September 10, 2010

Snart helg

Helgen närmar sig med stormsteg, jag sitter nu och väntar på att min sista lektion ska börja, sedan blir det avmarsch till träningen. Det kommer att bli en annorlunda helg, jag ska hem till Svedja och vakta Plummer och jag ska dessutom göra comeback i mitt gamla fotbollslag. Det ska onekligen bli intressant att se hur mycket jag orkar, men det är så pass långt ner i seriesystemet att tempo inte direkt borde vara mördande. Ikväll blir det nog några avsnitt Oz, jag och Malin såg de tre första på säsong tre igår och det jag tror inte 160 minuter gått så fort tidigare. Ju mer man tittar på denna suveräna serie, desto bättre blir den. De nya karaktärerna som kommer slussas in på ett bra sätt och de gamla utvecklas och avvecklas skickligt. Det kommer nog att gå snabbare än jag trodde att se hela serien, för jag ser redan fram emot avslutningen på säsong tre och inledningen av säsong fyra.

Dagens låt: Karla-Therese Kjellvander & The Rockridge Brothers - New Season

0 Comments:

Post a Comment

<< Home