Tuesday, May 25, 2010

Säsongsavslutning

Idag såg jag säsongens sista avsnitt av EuroTalk, det absolut bästa fotbollsprogrammet som går att se. Precis som vanligt var det ett högkvalitativt program och det blev onekligen inte sämre av att Erik Niva var med. Trots att den här säsongen har varit hemsk för mig som Liverpool-fan har jag följt snacket om de europeiska ligorna i fan-TV:s program och jag tror inte jag missat ett avsnitt den här säsongen heller. Härom dagen såg jag att David Fjäll ska vara med i SVT:s team till fotbolls-VM, en mycket god nyhet, även om han tyvärr inte får ta lika mycket plats när han är i SVT som han får i EuroTalk. Förhoppningsvis får han gör något annat än åka runt och göra reportage, han ska sitta i studion och prata fotboll. På tal om studio och prata fotboll, nästa säsong av PL, när det sänds i Viasat, kommer Erik Niva att sitta i studion och det är en stor anledning till att jag inte tycker att övergången från Canal+ till Viasat sport känns så jobbig, trots de kassa kommentatorerna i den blivande PL-kanalen.

Dagens låt: Broken Bells - Vaporize

0 Comments:

Post a Comment

<< Home