Saturday, December 19, 2009

Packar på

Packandet går framåt här hemma, nu är det bara skivorna och stereon som står kvar i hyllväggen. Jag är ganska nöjd med min insats, jag klarade av att packa ner alla mina X-men-tidningar utan att läsa igenom en endaste av dem och det är utan tvekan en bedrift. Det är bara två dagar kvar till nycklarna är våra nu och det är inget snack om att vi längtar till på tisdag. Eftersom inget var gjort i lägenheten på länge skulle vi få både nya tapeter och nytt golv, därför ska det bli spännande att se hur mycket som är gjort.
I morgon blir det biobesök, jag, Malin, syster och Ronnie ska gå och se Avatar. Cameron har trots allt gjort den film som jag sett flest gånger, Terminator 2, och nu när han gjort en ny, banbrytande film effektmässigt ska det bli spännande att se vilken kvalitet den håller. Själva handlingen tycker jag inte verkar speciellt fascinerande, men den kanske är mer spännande än den verkar när man läser om den. Jag tror dock på en häftig och underhållande filmupplevelse. Annars gör man nog säkrast att hålla sig borta från centrum de kommande dagarna, innan jul brukar det vara fruktansvärt mycket folk i affärerna och alldeles för trångt för att jag inte ska gå runt och störa mig på irriterande människor.

Dagens låt: Glasvegas - A snowflake fell and it felt like a kiss

0 Comments:

Post a Comment

<< Home