Friday, December 18, 2009

Jullov

Nu är jullovet här och det känns riktigt skönt. Idag har vi haft en trevlig dag med klassen, vi har fikat och tittat på Sunes Jul. Jag hade inte sett denna klassiska kalender sedan den gick på tv och då var jag nog inte mer än 9-10 år, därför var det skoj att få chansen att se den igen. Vi hann med nästan halva kalendern under förmiddagen och jag kände igen de flesta av avsnitten från min barndom, det var precis lika roligt nu som det var när jag var liten. Julkalendrarna var bättre förr, även om jag inte kan döma ut årets kalender, jag har inte sett ett endaste avsnitt.
Nu väntar en personalavslutning ikväll innan man kan gå hem på ett mycket välkommet jullov. I morgon ska jag och Malin packa för flytt, det ser jag, milt uttryckt, fram emot.

Dagens låt: Pavement - Range life

0 Comments:

Post a Comment

<< Home