Sunday, November 02, 2008

Träning

Idag är det sista dagen på höstlovet, i morgon väntar jobb igen. Det känns som om det är på tiden att jag kommer igång igen, jag var sjuk sista veckan som eleverna gick innan lovet, så jag har inte träffat dem på två veckor. Lovet har varit skönt och vi har fått mycket gjort här hemma. Igår testade jag ett nytt gym, det var väldigt längesen jag tränade nu och det kändes på alla sätt och vis. Allt var tyngre än senast och jag blev tröttare i kroppen än jag brukar bli. Nu har jag i alla fall skrivit upp mig på det där stället för ett år, så nu blir jag tvungen att träna och det är bra. Tydligen kan man få råd och vägledning på det här gymmet, så jag hoppas verkligen att de kan hjälpa mig få ordning på ryggen, som återigen börjat spöka. Ryggen kommer nog se till att jag missar dagens seriefinal mot Team Nintendo och det känns bittert, det är första gången i vår historia som vi ligger i täten av serien och spelar en match av den här kalibern och då vill man gärna vara med på planen, inte sitta vid sidan av den.
På onsdag ska jag och Malin försöka få biljetter till Oasis spelning i Globen, bara att hålla tummarna för att inte biljetterna försvinner innan vi hinner få våra platser.

Dagens låt: Oasis - Love like a bomb
am i reaching the world
that i want deep inside
girl i mean it
and you hold the key to the shrine

0 Comments:

Post a Comment

<< Home