Tuesday, November 07, 2006

Alfafton

Idag blir det ett väldigt kort inlägg, jag sitter nämligen kvar på skolan och jobbar lite. Snart ska jag in till Bollnäs och ha en Alfafton med en eller ett par kompisar från gymnasiet. Det ska bli riktigt skoj att umgås igen efter alla år, när det dessutom vankas Alf kan det inte bli annat än en trevlig kväll.
Det har varit en lugn start på veckan, lite långtråkigt med få elever på skolan.
Igår var jag på författarafton i Bollnäs tillsammans med storasyster. När man har en syster som är journalist så kan man lätt hamna i tidningen också, det gjorde jag. Tittar man noga på bilden där Jonas Hassen Khemiri sitter och signerar böcker så kan man se min nyfikna skalle titta fram.
På fredag är det dags för Sarcevic i Gävle, kom ihåg att gå dit och titta, det kommer att bli bra.

Dagens låt: Interpol - Evil

0 Comments:

Post a Comment

<< Home