Monday, December 22, 2008

Folktomt gym

Det är ganska ovant att inte behöva kliva upp till klockan en måndag, men det är också väldigt skönt. Nu sov jag inte så länge i morse ändå, men bara att slippa vakna av att väckningen går igång gör att det känns som lov.
När man är ledig hinner man med mer än annars, idag har jag redan hunnit med att handla, klippa mig och träna. Jag tror inte jag varit med om att mer folktomt gym än det var på SATS idag. När jag kom upp var det bara två personer i hela gymmet, när jag sedan gick var det bara en kvar. Det är lite konstigt att det inte är fler där nu, så här dagarna innan jul. Ska man kuna vräka i sig godis och revbensspjäll i de mängder som krävs för att man ska känna sig nöjd med sig själv, så krävs det lite träning innan för att det ska kännas okej. Nu har jag dessutom redan inlett mitt godisätande inför julen, de marsipangodisar jag och Malin gjorde härom veckan tog slut igår och de var ganska många från början. Baileystryfflarna är inte heller så många längre och med tanke på vad de innehöll skadar det inte med ett träningspass nu.

Dagens låt: A Camp - Stronger than Jesus
Don't you know love is stronger than Jesus

0 Comments:

Post a Comment

<< Home