Wednesday, February 16, 2011

+1 år

Nu är jag ett år äldre än senast jag skrev, jag blev nämligen 29 år gammal i måndags. Det betyder också att jag nästa år vid den här tiden uppnått 30 år, mitt sista år som tjugoplus har således börjat och det har börjat bra. Idag fixade jag biljetter till Glasvegas spelning på Annexet i maj och bara minuter efter det att jag ordnat den bokningen släppte WoW Thåström som artist till sommarens festival. På måndag är det dags för Band of Horses, så mitt liv tjugonioåring kommer fortsätta att vara händelserikt. Avslutningen som 28-åring var även den mycket bra. I söndags var min familj och Malins familj på besök och firade mig, det kommer lite bilder senare. Födelsedagsfirandet har bland annat säkrat mig besök på Way Out West och en whiskyprovning på valfri plats. Dessutom är jag nu ägare av ett par stiliga hängslen, Batmankalsonger, Offsideboken, Parkens nya skiva, en StarWars-nyckelring, en ny whisky, diablokaffebönor, ett tjockt X-men-album och en sjätte Wolverine-pez, så jag kan inte vara annat än nöjd med mitt kalas. Min födelsedag blev dessutom lite extra rolig av att Torres och Chelsea gick mållösa ännu en match och den där halvmiljarden som ryssen betalade oss för spanjoren väger nog mycket tungt på axlarna. Härligt att se.

Dagens låt: Bright Eyes - Shell games

0 Comments:

Post a Comment

<< Home